اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده


راه اندازی پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده کشور📚
📓موسسه خانه کتاب با همکاری رادیو فرهنگ و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده را راه اندازی می کند.

📙به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب، به‌دنبال وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور، این موسسه با همکاری رادیو فرهنگ و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده را راه اندازی می کند.
📘ناشران، اهل قلم و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را از طریق این موسسه به مناطق سیل زده کشور اهدا کنند. این کتاب‌ها پس از تفکیک و دسته‌بندی به استان های سیل زده ارسال خواهند شد.
📗شایان ذکر است که تعدادی از نویسندگان کودک و نوجوان با حضور در این مناطق، در اجرای برنامه های فرهنگی همچون اهدای کتاب، ، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و شعرخوانی شرکت می کنند.

📕علاقه‌مندان به گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد شور و نشاط در این مناطق می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به نشانی

تهران، میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، نبش کوچه کیهان، ساختمان فجر، واحد توزیع و امور مشترکین موسسه خانه کتاب

ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با

شماره ۸۸۳۱۸۶۵۳

تماس بگیرند.
📒همچنین، در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاقمندان می توانند کتاب های خود را به این مناطق اهدا کنند که جزییات بیشتر آن در روزهای آینده اعلام می شود.
@khaneyeketab